Skoči na glavni sadržaj
5. Business konferencija SEET 2015, Beograd

Razvojem halal turizma do povećanja konkurentnosti turističkog tržišta jugoistočne Europe

30.9.2015. BEOGRAD

U Beogradskom Sava Centru,  zadnji dan mjeseca rujna održana je 5. Business konferencija SEET 2015 pod motom „Kako povećati konkurentnost i prihode turističkog tržišta Jugoistočne Evrope“ . Pod visokim  pokroviteljstvom Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije  “SEET 2015” okupila je preko 400 najznačajnijih predstavnika poslovne turističke zajednice - u najvećem broju donositelja odluka vodećih firmi turističkog sektora, avioprijevoznika, turoperatera i putničkih agencija iz cijele regije. Svoja iskustva su podijelili  i visoki predstavnici relevantnih međunarodnih organizacija i gospodarskih asocijacija, stručnjaci iz gospodarskog i turističkog sektora,  predstavnici državnih i lokalnih uprava, obrazovnih i javnih institucija te mnogi drugi.

Učešće u istom uzeo je i Centar za certificiranje halal kvalitete iz Republike Hrvatske koji je predstavio perspektive za rast i razvoj kroz koncept razvoja halal turizma. Izlaganje je održao rukovoditelj Centra, Aldin Dugonjić uključivši se kasnije i kao panelist na temu razvoja i inovacija turističke industrije u regiji. Ispred Centra za certificiranje halal kvalitete konferenciji je prisustvovao i Muhamed Mandžić, Voditelj odjela za certificiranje i turizam kao i Samir Tandir, direktor Agencije za certificiranje halal kvalitete iz Republike Srbije.

IMG_9186 S predstavnicima Agencije za certificiranje halal proizvoda iz Republike Srbije

Osvrnuvši se na moto i  cilj ove konferencije g. Dugonjić istaknuo je nekoliko prilika za povećanje konkurentnosti turističkog tržišta Jugoistočne Europe.

„ Ova eminentna poslovna konferencija kao što možemo i vidjeti u cjelosti je posvećena, unapređenju turističke industrije Jugoistočne Europe,  trendovima u svijetu, te mogućnostima koje regija može ponuditi. Jedan od takvih elemenata upravo je i razvoj halal turizma. Da bi ovaj segemnt razvijali potrebno je udruživanje kroz povezivanje hotela, restorana, HoReCa, marina,turističkih agencija, turističkih zajednica, turističkih informativnih centara, gradova i županija, agencija i ministarstava, pružatelja usluga u zdravstvenom turizmu, udruga i sl.,rast potrošnje na domaćem tržištu, plasiranje novih proizvoda, osvajanje novih tržišta te nadasve regionalno povezivanjezaključio je Dugonjić. Ovom prilikom pozvao je sve sudionike da prisustvuju svečanoj proslavi 100. obljetnice institucionalnog priznanja Islama u Republici Hrvatskoj iduće godine.

Konferencija je završena B2B sastancima gdje su se predstavnici Centra sastali s raznim pružateljima turističkih usluga iz cijele regije.