Mogućnosti ulaganja u halal turizam na Adria Hotel Investicijskom Forumu
Dana 11-12. veljače 2015. hotel Sheraton Zagreb ugostio je paneliste dvodnevnog investicijskog foruma tematski posvećenog investicijama u hotelskoj industriji. Cilj ovoga foruma bio je potaknuti komunikaciju i razmjenu mišljenja te predstavljanje svjetskih primjera koji su omogućili razvoj u svojim zemljama kako bi se i u Republici Hrvatskoj potaknule važne i potrebne strukturne promjene.
Forum je održan pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i Grada Zagreba, uz partnerstvo s Udruženjem poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH), Horwath HTL-om i Glion Institute of Higher Education. O uspješnim modelima investicija u hotelskoj industriji, govorilo je više od 50 domaćih i inozemnih stručnjaka među kojima je i rukovoditelj Centra za certificiranje halal kvalitete, Aldin Dugonjić. Rukovoditelj je u svom izlaganju predstavio koncept Halal turizma te obrazložio zašto ulagati u njega.
„ Islamska zajednica u Republici Hrvatskoj i Centar za certificiranje halal kvalitete uspostavili su uspješan model i sustav halal certificiranja proizvoda i usluga i kategorizaciju ugostiteljskih objakata što može poslužiti kao dobar primjer drugima. Također komparativnu prednost daje nam i činjenica da smo jedina članica EU koja ima službeno registriranu normu u Hrvatskom zavodu za norme, što dodatno ističe uređenost modela“, istaknuo je Dugonjić.
Potrebno je napomenuti da se pod halal turizmom mogu svrstati usluge koje nisu isključivo vezane za turiste, već za bilo koju osobu kojoj je potrebna i halal usluga, bez obzira na motiv putovanja i bez posebnog ograničavanja na bilo koju sezonu ili godišnje doba. Trenutno u sustavu halal kvalitete 20 ugostiteljskih objekata i 5 turističkih agencija. Rukovoditelj je također istaknuo i činjenicu o pozitivnoj stopi nataliteta ta da prema statistikama oko 25 posto svjetske populacije do 2020. godine činiti će muslimani a 53% njih putuje sa obitelji.
„ Naš je cilj predstaviti Hrvatsku kao „halal friendly“ destinaciju, u čiju svrhu je dizajniran i poseban logo, prezentirati je kao otvorenu zemlju i privući ne samo turiste već i nove investitore. Sve navedeno moguće je ostvariti povezivanjem i partnerstvom (hotela, restorana, HoReCa, marina,turističkih agencija, turističkih zajednica, turističkih informativnih centara, gradova i županija, agencija i ministarstava,pružatelja usluga u zdravstvenom turizmu, udruga i sl.) , pribivanjem na investicijskim forumima u ciljanim zemljama, marketinškim nastupima na poznatim TV kućama ovog ciljanog tržišta te otvaranje predstavništava u ciljanim zemljama. U prilog svemu ide i prisutnost svih većih avio kompanija na hrvatskom tržištu kao što su Qatar Airways, Turkish Airlines a od nedavno i Fly Dubai“ , zaključio je rukovoditelj.
Adria Hotel Forum u cijelosti je bio posvećen hotelskim investicijama, trendovima u svijetu, te mogućnostima koje Hrvatska nudi i elementima za koje inozemni ulagači smatraju da se trebaju promijeniti kako bi Hrvatska postala konkurentna za nova ulaganja. Jedan od takvih elemenata upravo je i razvoj halal turizma.
- Log in to post comments

