
Održana edukacija za interne auditore halal kvalitete
Danas je održana edukacija za interne auditore halal kvalitete, na kojoj su sudjelovali predstavnici ugostiteljskog sektora te proizvođači iz različitih grana industrije. Fokus edukacije bio je na dubljem razumijevanju zahtjeva halal standarda, s ciljem postizanja autentičnog i profesionalnog pristupa poslovanju u skladu sa zahtjevima halal kvalitete.
V.d. rukovoditelj Centra za certificiranje halal kvalitete, g. Muhamed Mandžić, srdačno je pozdravio prisutne te predstavio rad i djelovanje Centra. Kroz konkretne primjere pojasnio je sve faze certifikacijskog procesa. Njegovo izlaganje bilo je posebno korisno za nove sudionike u sustavu, ali i za one koji žele dodatno unaprijediti svoje postojeće prakse.
Voditeljica odjela za edukaciju, prof. Enisa Botonjić, na jednostavan i razumljiv način približila je šerijatske aspekte halala i harama. Kroz pregled osnovne vjerske terminologije pružila je čvrst temelj za razumijevanje halal sustava, ali ne samo kao tehničkog standarda, već i kao vrijednosnog koncepta koji gradi povjerenje s potrošačima.
Posebno nas raduje sudjelovanje predstavnika restorana Biomania, koji započinje svoj proces certificiranja. Certificiranju su pristupili s objektom smještenim u Zagrebu. Biomania je isključivo organski restoran koji njeguje filozofiju od polja do stola. Kroz suradnju s malim obiteljskim gospodarstvima i vlastiti uzgoj hrane, Biomania stvara jelovnike koji odražavaju sezonske i lokalne posebnosti regije, uz naglasak na održivost, autentičnost i zdravlje. Njihova predanost etičkoj i odgovornoj prehrani prirodno se uklapa u vrijednosti halal kvalitete.
Također, s nama je bio i Varžak med, proizvođač s više od 40 godina iskustva u stvaranju vrhunskih medova koji spajaju tradiciju, znanje i prirodu. U suradnji s lokalnim pčelarima te uz proizvodnju u skladu s najstrožim standardima, obitelj Varžak razvila je prepoznatljive brendove kao što su Classic, Dobra Vibra i Mediterra, višestruko nagrađivane na međunarodnim natjecanjima. Njihov pristup jasno odražava temeljne vrijednosti halal sustava: čistoću, kvalitetu i poštovanje prema prirodi.
Prisustvo etabliranih brendova poput Kraša i New Bakeryja dodatno potvrđuje koliko je kontinuirana edukacija zaposlenika ključna za održavanje visokih standarda i dugoročnu održivost u halal sustavu.
Druženje, razmjena iskustava te unaprjeđenje halal kvalitete na tržištu obilježili su ovu uspješnu edukaciju.
- Log in to post comments